مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-25دانش

خیران تامین کننده نیاز موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیران تأمین کننده نیاز موتور متحرکه انقلاب اسلامی اند و امید است این رویداد در کشور تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زمانیان بعد از ظهر چهارشنبه در همایش خیران دانشگاه های کشور بیان کرد: امید است نیک اندیشان توجه ویژه ای به موضوع دانشگاه ها و مراکز آموزشی داشته باشند تا بتوان شرایط را برای توسعه فعالیت های علمی کشور فراهم کرد.

وی یادآور شد: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد مراکز آموزشی کشور آمده است موضوع توجه نهادهای مردم نهاد برای کمک به دانشگاه ها است البته در این موضوع به نقش مردم بیش از دولت ها توجه شده است و وجود دانشگاه های نسل چهارم برای این است که دانشگاه ها به کمک دولت ها بیایند.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه وزارت علوم در رویکرد جدید خود به دنبال تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه های نسل چهارم است، افزود: این اتفاق در کنار جامعه خیرین رقم خواهد خورد چون این افراد از گذرگاه اقتصاد کشور به موفقیت رسیدند بنابراین بهترین ها هستند برای اینکه به مراکز علمی و آموزش عالی کمک کنند.

زمانیان در ادامه تصریح کرد: خیران تأمین کننده نیاز موتور محرکه دانش در کشور اند و اگر بتوان از این زمینه برای توسعه علم در کشور بهره جست می توان به آینده ای درخشان در کشور امیدوار شد البته بنای خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران تامین کننده نیاز موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند

خیران تامین کننده نیاز موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند