مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:172022-05-24سياسي

جشنواره قرآنی تبیان زرندیه به کار خود پایان داد


مراسم اختتامیه اولین جشنواره قرآنی تبیان شب گذشته با معرفی برترین ها به کار خود در محل سالن امام علی(ع) شهر مامونیه پایان داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مراسم اختتامیه اولین جشنواره قرآنی تبیان با معرفی برترین ها به کار خود در محل سالن امام علی(ع) شهر مامونیه  پایان داد.

 این مراسم معنوی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان زرندیه با حضور استاد حاج مهدی قره شیخلو قاری و داور بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی(علم الهدی)حافظ کل قرآن کریم واز مدیران جامعه القرآن کشور، گروه همخوانی و مدیحه سرایی بین المللی میعاد قم، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

  مهدی قره شیخلو در این مراسم ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید گفت: هدف از برگزاری مراسم و محافل قرآنی مانوس شدن با کلام الله است که بایست عادت کنیم روزانه حداقل چند آیه از قرآن را تلاوت و در آن تدبر کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر روزانه حداقل یک آیه از آیات نورانی قرآن را قرائت کرده و در معنای آن دقت کنیم قطعا اثرات آن را در رفتار، کردار و زندگی خود شاهد خواهیم بود.

رییس سابق دارالقرآن کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انس با قرآن کریم، ادامه داد: عمل کردن به مفاهیم قرآن قطعا موجبات زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی تبیان زرندیه به کار خود پایان داد

جشنواره قرآنی تبیان زرندیه به کار خود پایان داد