مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 23:022022-05-24سياسي

جهاد تبیین تنها راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمنان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: جهاد تبیین تنها راه برون رفت از محاصره تبلیغی گسترده دشمنان است و مؤثرترین نقش در این جهاد بر عهده روابط عمومی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی سه شنبه شب در نشست روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه اظهار داشت: در دنیای کنونی کشورهایی قدرتمند هستند که اطلاعات بیشتر و قدرتمندی در زمینه ها و عرصه های مختلف در اختیار داشته باشند و هر چه این اطلاعات بیشتر، قدرت آن کشور بیشتر خواهد بود و با اطلاعات کافی و لازم می تواند بر طرف مقابل خود غلبه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه افزود: تهاجم استعماری و استعمارگری امروز از حالت جنگ سخت و با چکمه و تفنگ خاتمه یافته است و استعمار دیگر نمی تواند تنها با زور تفنگ بر بسیاری از کشورها غلبه کند لذا به جنگ نرم روی آورده است.

وی گفت: قدرت هر کشوری مردم آن کشور هستند و برای به دست گرفتن قدرت یک کشور باید فکر و ذهن مردم آن کشور را مدیریت و هدایت کرد.

وی گفت: امروز استعمار برای مقابله با کشورها بر ذهن مردم مدیریت می کند و اگر کشوری کاری را انجام دهد ذهن و فکر مردم را منحرف و اجازه تمرکز بر کار خوب را به مردم نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین تنها راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمنان است

جهاد تبیین تنها راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمنان است