مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-24اجتماعي

جزییات تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارت زنجان


مدارس استان زنجان برای دومین روز متوالی تعطیل و ادارات و دانشگاه ها با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به اطلاع هم استانی های محترم در استان زنجان می رساند با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کار گروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و مصوبات زیر برای روز چهارشنبه چهارم خرداد حاصل شد.

فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد و تاکید می گردد، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانکها و دانشگاهها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل می باشد.

دستگاه های اجرایی و بانک ها و دانشگاه ها در سایر شهرستان های استان زنجان به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت 10 آغاز بکار خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارت زنجان

جزییات تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارت زنجان