مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-24اجتماعي

مدارس و مهدهای کودک 6 شهر اصفهان فردا تعطیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و مهدهای کودک شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نایین و خورو بیابانک در روز چهارشنبه اعلام شده است.

- با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اصفهان اظهار داشت: این سامانه منجر به فعال شدن 14 کانون داخلی گرد و غبار در استان اصفهان در کنار کانون گرد و غبار از شمال عراق شده است.

وی افزود: با توجه به هشدار نفوذ توده گرد و خاک از شمال عراق و همراهی با کانون های داخلی استان از روز جاری تا اواخر چهارشنبه وزش باد شدید، طوفان لحظه ای، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، مناطق شمال و مرکزی استان پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: به منظور کاهش مواجهه با این شرایط کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان تشکیل و مصوباتی را داشت.

وی با اشاره به این مصوبات گفت: بر این اساس ممنوعیت هرگونه فعالیت منجر به افزایش گرد و خاک، رعایت اصول حفاظت فردی استفاده از ماسک و تعطیلی مدارس و مهدهای کودک شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نایین و خورو بیابانک در روز چهارشنبه اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و مهدهای کودک 6 شهر اصفهان فردا تعطیل شد

مدارس و مهدهای کودک 6 شهر اصفهان فردا تعطیل شد