مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-24بين الملل

آیا محمد بن سلمان و جو بایدن گروکشی می کنند؟


درحالی که اختلاف آمریکا و عربستان با هم تشدید شده اما دو طرف نمی توانند یکدیگر را نادیده بگریند که برخی منافع آن ها در گرو هم دیگر می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، این روزها برای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بسیار مهم است، زیرا ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و پدرش پس از یک هفته بستری شدن در بیمارستان به خانه بازگشت و در همین راستا اخباری مبنی بر پادشاهی قریب الوقوع وی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالخلیج الجدید، اخبار و گمانه زنی ها تنها به روند جانشینی در عربستان محدود نمی شود، بلکه گزارش های رسانه ها حاکی از آن است که جو بایدن رییس جمهور آمریکا ممکن است ماه آینده برای دیدار با ولیعهد سعودی به عربستان سفر کند و این درحالی است که او در انتخابات ریاست جمهوری وعده داده بود عربستان سعودی را به یک کشور منزوی تبدیل و مسئولان قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی را مجازات کند.

محمد بن سلمان قبل از سفر به ابوظبی برای تسلیت به محمد بن زاید رییس امارات، منتظر بود تا پدر 86 ساله اش از بیمارستان بازگردد.

وی در سفر به ابوظبی از تشکیل هیئت خود برای تثبیت سلطه خود بر خاندان حاکم سعودی استفاده کرد و به نظر می رسد که او می خواست این پیام را به کل جامعه بین المللی - به ویژه بایدن - برساند که عربستان را هر طور که شده تحت کنترل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا محمد بن سلمان و جو بایدن گروکشی می کنند؟

آیا محمد بن سلمان و جو بایدن گروکشی می کنند؟