مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-24سياسي

آبرسانی به دو روستا با تلاش امام روستا و بچه های جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی خیرزاده امام روستای مندوستی از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان با کمک اهالی مندوستی و روستا های اطراف، - حجت الاسلام خیرزاده با کمک بچه های جهادی روستای مندوستی و روستاهای اطراف، مشکل آب دو روستا را که از نعمت آب شرب محروم بودند، برطرف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی خیرزاده امام روستای مندوستی از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان با کمک اهالی مندوستی و روستا های اطراف، گروه جهادی تشکیل داده و این گروه در حوزه های مختلف وارد شده است.

برخی از منازل در این منطقه نیازمند تعمیرات اساسی اند یا فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند، به همین دلیل این گروه جهادی پا پیش گذاشته و در حال برطرف کردن این مشکلات است.

کار ارزشمند دیگری که این روحانی با کمک بچه های جهادی منطقه رقم زده است، آبرسانی به دو روستای این منطقه به نام های روستای چاه کرکک و روستای سورد است که از داشتن آب شرب محروم بودند.

در روستای چاه کرکک آبرسانی با هزینه 50 میلیونی به انجام رسید که مبلغ آن توسط خیر تأمین شد و کار نیز با کمک اهالی به انجام رسید.

در یکی از محله های روستای سورد نیز اتفاق مشابهی با هزینه 27 میلیون تومان افتاد و حالا هر دو روستا از نعمت آب شرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به دو روستا با تلاش امام روستا و بچه های جهادی

آبرسانی به دو روستا با تلاش امام روستا و بچه های جهادی