مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-24سياسي

پارلمان انگلیس: نحوه خروج از افغانستان «فاجعه و خیانت» بود


بر اساس این گزارش، بسیاری از افغان های واجد شرایط تخلیه، تنها گذاشته شدند و احتمالا زندگی بسیاری آنان با خطر مواجه است؛ زیرا جزییات درخواست همکاران افغان در محوطه سفارت انگلیس در کابل مانده است.

- پارلمان انگلیس: نحوه خروج از افغانستان فاجعه و خیانت بود بر اساس این گزارش، بسیاری از افغان های واجد شرایط تخلیه، تنها گذاشته شدند و احتمالا زندگی بسیاری آنان با خطر مواجه است؛ زیرا جزییات درخواست همکاران افغان در محوطه سفارت انگلیس در کابل مانده است.

بر اساس تحقیقی که اعضای مجلس نمایندگان انگلیس انجام داده، خروج یک باره نیروهای این کشور از افغانستان در سال گذشته ناشی از ناکامی سیستماتیک رهبری، برنامه ریزی و آمادگی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از افق نیوز، بر اساس یافته های این تحقیق آنان گفته اند که نحوه خروج ما از افغانستان یک فاجعه و خیانت به متحدان ما بود که در سال های آینده به منافع بریتانیا آسیب خواهد زد .

تحقیقات کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس نشان داده که حکومت این کشور قبل از مسلط شدن طالبان بر افغانستان و در جریان روند تخلیه در زمانی حالت اضطراری ملی، فاقد برنامه اساسی، درک و رهبری بود.

قبل از این نیز حکومت انگلیس به خاطر تصمیم سریع ایالات متحده برای پایان دادن به حضور 20 ساله خود در افغانستان با انتقادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان انگلیس: نحوه خروج از افغانستان «فاجعه و خیانت» بود

پارلمان انگلیس: نحوه خروج از افغانستان «فاجعه و خیانت» بود