مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-24سياسي

نقش حضرت آیت الله خامنه ای در عملیات آزادسازی خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیل شده از سوی رژیم بعث عراق به ملت ایران به قدری دارای جزییات گسترده است که حتی امروز هم با گذشت بیش از سه دهه هنوز هم جزییاتی دارد که از نظر ها پنهان مانده .

- برنامه دوشنبه شب جهان آرا با موضوع بیان ناگفته هایی از دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار سید یحیی صفوی در برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیل شده از سوی رژیم بعث عراق به ملت ایران به قدری دارای جزییات گسترده است که حتی امروز هم با گذشت بیش از سه دهه هنوز هم جزییاتی دارد که از نظر ها پنهان مانده و نیاز است به برای مردم تبیین شود.

اهمیت تبیین و بیالن جزییات جنگ تحمیلی آن هم از زبان افرادی که خود در آن برهه زمانی حضور پررنگی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند از دو جهت حائز اهمیت است.

اولا از این باب که مسیر تحریف جنگ را برای بدخواهان می بنندد و ثانیا شنیدن این سخنان از زبان همان رزمندگان در عین حال که برای مخاطبان باورپذیر تر خواهد بود، بهتر به نسل های بعد نیز منتقل می شود که این خود موضوع بسیار مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حضرت آیت الله خامنه ای در عملیات آزادسازی خرمشهر

نقش حضرت آیت الله خامنه ای در عملیات آزادسازی خرمشهر