مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-24سياسي

سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است


فرماندار دامغان با اشاره به اینکه سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است، گفت: حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس در تاریخ ایران خواهد ماند.

- ، مهدی بندر آبادی ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به میزبانی گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی است که باید به نسل های آینده منتقل شود، تاکید کرد: حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد بیان رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان ما در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است که باید برای جوانان ما این رویداد مهم و تاریخی تبیین شود، ابراز کرد: سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی جهاد گران، رزمندگان و ایثارگران ما است.

فرماندار دامغان همچنین با بیان اینکه سوم خرداد داستان آزادگی و مقاومت ملت ایران است و این تاریخ قصه نامردی های دشمنان این انقلاب بود، افزود: دامغان در دوران هشت سال دفاع 650 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و این نشان از نقش آفرینی ملت قهرمان این خطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است

سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است