مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-24سياسي

یادآوری حماسه فتح خرمشهر با فرماندهانی از مکتب سلمان فارسی


اهمیت کار سردار سپاه اسلام حاج احمد کاظمی تا آن جا است که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در رسای او گفته است: من تصورم این بود که وقتی خبر شهادت احمد گفته شد، حداقل تیتر همه روزنامه های ما باید این جمله باشد که فاتح خرمشهر شهید شد؛ همان طوری که وقتی بزرگی از ما در ادبیات، در هنر و در هر چیزی از بین ما می رود بلافاصله تیتر می زنیم پدر علم ریاضی ایران از دنیا رفت.

از تسخیر لانه جاسوسی تا فتح خرمشهر در گمنامی یکی دیگر از فاتحان خرمشهر، شهید محمود شهبازی است، جوانی که در دانشگاه علم و صنعت درس خوانده و نام خود را در دفتر برچینندگان بساط لانه جاسوسی شیطان بزرگ ثبت کرد، قائم مقامی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و فرماندهی سپاه همدان با آن خاطره روح­ نواز مقابله­ اش با بنی­ صدر، از دیگر فعالیت­ های او است.

حاج محمود اگرچه نقشی اساسی در فتح خرمشهر داشت و نیروهای خود را تا پشت دروازه های شهر رساند، اما یک روز زودتر از جشن پیروزی، در دوم خردادماه جام شهادت را به یک باره سرکشید و به نظرگاه وجه الله شتافت، او از فاتحانی است که نام و یاد شهید دلاور محمد جهان آرا را در یادها زنده می ­کند.

شهید جهان­ آرا و یارانش با دست خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردند، مقاومت جانانه­ ای که اگر خیانت ناشی از ضعف جهان بینی امثال بنی­ صدر و دیگر دنیازدگان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادآوری حماسه فتح خرمشهر با فرماندهانی از مکتب سلمان فارسی

یادآوری حماسه فتح خرمشهر با فرماندهانی از مکتب سلمان فارسی