مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-24سياسي

تولد 2 هزار و 700 فرزند در مرکز ناباروری بابل/ پذیرش بیماران از استان های همجوار


صدیقه اسماعیل زاده رییس مرکز باروری و ناباروری فاطمه الزهرا (س) بابل در گفت وگو با خبرنگار فارس در بابل با تاکید بر اهمیت مسأله جوانی جمعیت اظهار کرد: هر کشوری برای ارتقاء رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیاز به نیروهای جوان و جمعیت جوان دارد این موضوع نیاز به برنامه ریزی های وسیع دارد.

وی با بیان اینکه مرکز فاطمه الزهرا (س) بابل با وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص، ماماها و کارشناسان آماده ارائه خدمات است، گفت:  پزشکان متخصص و فوق تخصص این مرکز برای پیشگیری، درمان، سلامت بارداری و سلامت دوران بارداری با طرح های مختلف آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز این استان و استان های همجوار است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: فعالیت تخصصی بخش نازایی این مرکز از سال 1375 شروع و با ارتقاء تجهیزات و افزایش مراجعه کنندگان درمان نازایی با روش IO تحریک تخمک گذاری، IUI  تلقیح داخل رحمی، IVF  لقاح داخل آزمایشگاهی از سال 1377، ICSI  تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم از سال 1379 مشغول ارائه خدمت است.

وی عنوان کرد: مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا (س) با تشکیل حدود 22 هزار و 500 پرونده در طی 26 سال خدمات بی نظیری را ارائه می کند و این مرکز جز  مراکز صاحب نام در بین مراکز ناباروری در سطح کشور است که طی این مدت با روش های حمایتی 2 هزار و 733 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 2 هزار و 700 فرزند در مرکز ناباروری بابل/ پذیرش بیماران از استان های همجوار

تولد 2 هزار و 700 فرزند در مرکز ناباروری بابل/ پذیرش بیماران از استان های همجوار