مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-24سياسي

آیت الله علم الهدی: ترویج دین در فضاسازی های شهری، مصداق جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فضاسازی فرهنگی در سطح شهرها از این جهت اهمیت دارد که یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با معاونان فرهنگی شهرداری های کلانشهرهای ایران با بیان اینکه دِین ما به خون شهدا فقط به خاطر مجاهدت دنیوی آنان نیست، اظهار کرد: ماهیت دِینی که شهدا بر ذمه ما دارند، بیش از آن که ناظر بر جهاد سخت آنان باشد، مشتمل بر تلاش آنان برای سعادتمندی و عاقبت بخیری ماست.

اثر مجاهدت شهدا این بود که امروز در هر شهر و دیار در این سرزمین، فضا به گونه ای فراهم باشد که ما حتی با عمل به یک اقدام کوچک، بتوانیم آخرت خود را تأمین کنیم و این امر که به خاطر برقراری حکومت دینی در این کشور میسر شده است که محصول و مدیون مجاهدت و دلاورمردی‎های‎ شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی شهرداری در هر شهر، صرفاً محدود به یک مسئولیت سازمانی و یک معاونت شهری نیست بلکه تلاشگران این عرصه، رسالت عظیم فرهنگ سازی در شهر را بر دوش دارند و فعالیت آنان در این حوزه به طور مستقیم بر ایمان و آخرت مردم اثرگذار است.

خدمت به دین در گرو خدمت به انقلاب اسلامی وی با بیان اینکه در کشور ما، خدمت به دین مستلزم خدمت به انقلاب است و افراد نمی توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: ترویج دین در فضاسازی های شهری، مصداق جهاد تبیین است

آیت الله علم الهدی: ترویج دین در فضاسازی های شهری، مصداق جهاد تبیین است