مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-24سياسي

دشمن در جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت هاست


معاون هماهنگ کننده سپاه اما رضا (ع) گفت: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت هاست.

- به گزراش خبرگزاری فارس از قوچان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام صبح امروز در آیین عطرافشانی گلزار شهدای قوچان در جمع مدیران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت هاست.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد کردن عدم شناخت واقعیت است و آن قدر در فضای مجازی خوب حرف زده و قرآن بر سرنیزه می کند که ما قرآن ناطق را فراموش کرده ایم.

سردار افراسیابی خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق بزرگی رخ نمی دهد، مگر این که در آن اتحاد و همبستگی با توکل به ذات اقدس الهی وجود داشته باشد و راز نصرت و پیروزی در خرمشهر در این همدلی ها بوده است.

وی افزود: هرکجا این ملت باخدا بوده شکست ناپذیر شده است و دشمنان نیز بر زمین کوبیده شدند اما در مقابل هر جا یک گام عقب نشینی شده است دشمن یک گام به جلو حرکت کرده و این در طول انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر این که در جبهه اسلام و تمام زندگی بشریت، توکل بر خدا و صبر و استقامت موجب هدایت و حمایت الهی و پیروزی شده است، گفت: بی صبری، کم تحملی و بی تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت هاست

دشمن در جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت هاست