مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 06:222022-05-24سياسي

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می شود


فرماندار شهرستان دهاقان از تشییع و تدفین پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام روز پنجشنبه و جمعه در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی استقبال از پیکر مطهر شهید محمود دهقانی اظهار داشت: شهدای عزیز ما خودشان تدبیر می کنند که مراسم چگونه برگزار شود و چگونه مردم از این فیض بهره مند شوند و این نیست که ما دور میز جمع شویم و مدیریت مراسم را انجام دهیم.

وی ادامه داد : برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا حداکثر استفاده را از این اتفاق که پس از بیش از 30 سال چشم انتظاری، خانواده ای شاهد بازگشت شهیدش است را  ببریم و به نحو شایسته از خانواده این شهید والا مقام تقدیر کنیم.

جمشیدیان بیان کرد: در جهت برگزاری بهتر برنامه ها کمیته هایی تشکیل شده است که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند و در این راستا فعالیت خود را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: کمیته اطلاع رسانی تبلیغات با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اطلاع رسانی برنامه ها و نشر محتواهای مربوطه را با همکاری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی را بر عهده دارند و همچنین پوشش خبری مراسم را هم انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می شود

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می شود