مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 05:322022-05-24سياسي

همچنان اندر خم بنرنویسی شعار سال!


قلم نقد با دیدن هر نابسامانی به حرکت درمی آید و عده ای هم انگار تمام هنر و رسالتشان این است که سوژه هایی برای نقد خلق کنند؛ این روزها با عبور از یکی از میادین شهر، بنرهایی بزرگ در باب فرمایش مقام رهبری و شعار سال توجهمان را به خود جلب می کند.

در موضوع بحثی که تحت عنوان جهاد تبیین نام گرفته، زیاد اندیشیده و مانده ام چرا با وجود ده ها شبکه رادیویی و تلویزیونی، تبیین واقعی و به تمام معنا اتفاق نیفتاده و فضای مجازی با تمام محدودیت هایش تواناتر از سیستم های رسانه ای دولتی عمل کرده است؟ موضوعی که در این باب، حائز اهمیت به نظر می رسد، عدم انجام امور تبلیغی به صورت دلی و اندیشه ای است و ظاهراً دستگاه های موجود علی رغم سرعت عمل در انتشار پیام های خود، اعتقادی قلبی بدان ندارند که نمونه بارز این ادعا، بنرنویسی ها در اسرع وقت است! شاید به همین دلیل است که تمام عوامل رسانه ای و تبلیغاتی دولتی سرمایه و هزینه هنگفت از فضای مجازی عقب مانده اند.

اگر همه دستگاه های اجرایی که در بخش تبلیغات ید طولایی دارند، جای پرداختن شعاری به موضوعات، ذره ای اعتقاد قلبی به گفته ها و شعارها داشتند، امروز حال و روز ما این نبود.

به هرحال، آنچه امروز ملت به عنوان بزرگ ترین پشتوانه حاکمیت بدان نیاز دارند، همدلی از عمق جان است؛ نه تزیین در و دیوار به شعارها! گرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان اندر خم بنرنویسی شعار سال!

همچنان اندر خم بنرنویسی شعار سال!