مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:422022-05-23سياسي

روایت دستگیری، شکنجه، شهادت و سوزاندن جسد یک روحانی اهل سنت توسط گروهک کومله


خبرگزاری فارس استان کردستان، مردم کردستان در کنار مجاهدت های خاموش، مظلومیت های خاموش بسیاری داشتند، مردم این دیار به جرم دفاع از انقلاب اسلامی در خانه هایشان ترور می شدند، در کردستان روحانیون به طرز فجیعی شهید شدند و جنایت هایی که گروهک ها در حق مردم کردستان انجام دادند هیچوقت از ذهن تاریخ این مردم پاک نمی شود.

اگر رهبر معظم انقلاب در سفر سال 88، کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش نام گذاری کردند به این دلیل است که این مجاهدت ها، فداکاری ها، ایثارگری ها، رشادت ها و دلاوری هایی که مردم کردستان در دوران دفاع مقدس انجام دادند جایی منعکس نشده است.

کردستان، سرزمین مجاهدت های خاموش سرشار از ناگفته هایی است که گاه در داخل خاک این سرزمین و گاه خارج از آن، حکایت هایی آفریده است که زبان، قلم، تصویر و هر آنچه که نمادی از گویایی باشد، در برابر آن قاصر است.

ملامصطفی مردوخی 25 فروردین ماه 1335 در روستای دزلی سروآباد دیده به جهان گشود، پدرش ملاعبدالکریم مردوخی از روحانیون سرشناس کردستان بود و عمرش را وقف ترویج دین اسلام و خدمت به مردم کرد.

مصطفی تا 10 سالگی نزد پدرش به آموختن قرآن و تعلیمات دینی پرداخت و برای یادگیری صرف، نحو، منطق و تکمیل تحصیلات دینی به شهرهای مریوان، سقز، بانه، مهاباد سفر کرد و مقدمات فقه را نزد ملا شفیع آموخت و گوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دستگیری، شکنجه، شهادت و سوزاندن جسد یک روحانی اهل سنت توسط گروهک کومله

روایت دستگیری، شکنجه، شهادت و سوزاندن جسد یک روحانی اهل سنت توسط گروهک کومله