مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:422022-05-23سياسي

کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگان تشکیل شود


تشکیل کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور ایجاد زیرساخت های لازم در شهرستان کنگان در راستای توسعه صنعت گردشگری، - ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی دوشنبه شب در دیدار با رییس انجمن علمی باستان شناسی ایران و دبیر همایش ملی خلیج فارس ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان همایش ملی خلیج فارس اظهار داشت: حفاظت از آثار تاریخی به عنوان سندهایی ماندگار برای داشتن تصویری شفاف از زندگی گذشتگان بسیار با اهمیت است.

فرماندار کنگان تاکید کرد: حفظ و احیای بناهای تاریخی استان بوشهر، مرمت اصولی و علمی بناهای تاریخی زیر نظر کارشناسان امری ضروری است.

وی گفت: باید از همه ظرفیت ها برای ترسیم آینده سیراف استفاده کنیم و شاهد رونق و توسعه سیراف به معنای واقعی باشیم.

وی یادآور شد: باید سیراف را به همه جهانیان معرفی کنیم و همه مردم سیراف نیز در این زمینه مشارکت کنند و باید برنامه و چشم انداز مناسبی در این زمینه تعریف شود.

وی گفت: تشکیل کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور ایجاد زیرساخت های لازم در این شهرستان در راستای توسعه صنعت گردشگری، ضروری است.

وی به نقش مهم نفت و گاز و پتروشیمی در توسعه مناطق پیرامونی اشاره کرد و گفت: زیرساخت های قابل قبولی برای سیراف ایجاد شده است و باید تلاش شود آن چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگان تشکیل شود

کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگان تشکیل شود