مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-23پزشكي

آماده باش بیمارستان های اهواز برای پذیرش مصدومان حادثه آبادان


دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پی حادثه ریزش بخشی از یک ساختمان 10 طبقه در آبادان، به بیمارستان های زیرپوشش آماده باش اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی ریزش بخش هایی از ساختمان متروپل در آبادان، حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور نامه ای به بیمارستان های گلستان، رازی، امام خمینی (ره)، طالقانی و سینا اهواز آماده باش اعلام کرد.

در متن این نامه دلیل آماده باش، پذیرش بیماران احتمالی در این حادثه اعلام شده و به واسطه آن اورژانس، بخش های جراحی و اتاق عمل این بیمارستان ها آماده پذیرش شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز دوشنبه بخش هایی از ساختمان 10 طبقه اداری - تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد که تاکنون چهار کشته و 12 مصدوم داشته است.

15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند.

برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه 30 دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده است.

در پی ریزش این ساختمان 9 تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان های اهواز برای پذیرش مصدومان حادثه آبادان

آماده باش بیمارستان های اهواز برای پذیرش مصدومان حادثه آبادان