مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-23دانش

عفونت در جراحی های لاپاراسکوپی با تولید محصول تروکار کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول ترکش اصفهانی مدیر عامل شرکت ارکان مهندسی بازار آراد گفت: محصول یکبار مصرف تروکار لاپاراسکوپی ضمن کاهش ابتلای بیمار به عفونت، - پژوهشگر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی محصول یکبار مصرف تروکار لاپاراسکوپی را در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول ترکش اصفهانی مدیر عامل شرکت ارکان مهندسی بازار آراد گفت: محصول یکبار مصرف تروکار لاپاراسکوپی ضمن کاهش ابتلای بیمار به عفونت، نیاز بیمارستان ها به قطعات لازم در این نوع جراحی را نیز برطرف می کند.

پژوهشگر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از طراحی، ساخت، تولید انبوه و اخذ مجوز برای محصول تروکار جراحی لاپاراسکوپی (Laparoscopic surgery) در جراحی های بسته در کشور خبر داد و اظهار کرد: این جراحی جز سبک های جراحی نوین در دنیا محسوب می شود که عوارض کمتری برای بیماره به همراه دارد؛ اما قطعات لازم برای این جراحی گران است چرا که بیشتر آن ها در کشور تولید نمی شوند.

وی درباره کاربرد محصول تروکار بیان کرد: در جراحی های لاپاراسکوپی قطعاتی وجود دارد که پزشک با کمک و وارد کردن آن ها به بدن بیمار، می تواند عمل را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفونت در جراحی های لاپاراسکوپی با تولید محصول تروکار کاهش یافت

عفونت در جراحی های لاپاراسکوپی با تولید محصول تروکار کاهش یافت