مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-23سياسي

سوم خرداد نماد اوج خودباوری امام راحل(ره) است


فرمانده ناوگان شمال سوم خرداد را نماد اوج خودباوری امام راحل(ره) دانست و گفت: سوم خرداد یادآورد دلاور مردی و ایستادگی شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان و اوج خودباوری امام راحل بوده و آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت الهی به دست رزمندگان میهن اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت امروز در در صبحگاه مشترک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، با بیان اینکه سوم خرداد روز تجلی اتحاد میان آحاد ملت ایران با یکدیگر است، اظهار کرد: روز سوم خرداد تجلی مقاومت، ایستادگی و پیروزی مقاومت تکاوران نیروی دریایی ارتش در کنار نیروهای سپاه و بسیجیان برای بازگرداندن خاک وطن از دست دشمن است که باید برای جوانان این مرز و بوم بازگو شود.

وی با اشاره به تلاش های استکبار از اولین روزهای پیروزی جمهوری اسلامی به منظور شکست جمهوری اسلامی گفت: مقاومت تکاوران نیروی دریایی، نیروهای سپاه پاسداران و بسیج، دشمن بعثی را که در رؤیای تصرف یک هفته ای تهران بود در مدت 34 روز زمین گیر کردند.

فرمانده ناوگان شمال، سوم خرداد را نماد اوج خودباوری امام راحل(ره) دانست و افزود: سوم خرداد یادآورد دلاور مردی و ایستادگی شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان و اوج خودباوری امام راحل بوده و آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت الهی به دست رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد نماد اوج خودباوری امام راحل(ره) است

سوم خرداد نماد اوج خودباوری امام راحل(ره) است