مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-23سياسي

فیلم 5 فرمانده شاخص البرز در دفاع مقدس ساخته می شود


فیلمی قرار است درباره دفاع مقدس ساخته شود که پنج فرمانده شاخص استان در آن حضور داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر، مجتبی عبداللهی در هفدهمین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به ساخت فیلم سرداران شهید استان البرز اظهار کرد: تمام کسانی که در هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند از افراد شاخص ایران بودند، بنابراین باید فیلمی ساخته شود که سرداران شاخص و به نام استان البرز در آن و به صورت مشترک وجود داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت در ساخت این فیلم بیان کرد: برای انجام این کار پیشنهاد می شود با کسانی که در حوزه فیلم سازی و دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند مشورت شود و با آنها جلسه ای گذاشته و سعی شود فیلمی که قراراست ساخته شود پنج فرمانده شاخص استان البرز در آن حضور داشته باشند.

استاندار البرز تصریح کرد: البرز شهیدانی همچون شهید فهمیده را در کارنامه افتخارات خود دارد که سبب سرافرازی مهین و کشور اسلامی هستند لذا می توان از داستان زندگی این شهیدان بزرگوار و زندگی پدر و مادر این عزیزان یک فیلم مستند چندقسمتی ساخت.

وی با بیان اینکه خانواده شهیدان فهمیده از خیرین استان و از خانواده های شاخص استان هستند گفت: در جهت تکریم این خانواده عزیز به خصوص پدر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم 5 فرمانده شاخص البرز در دفاع مقدس ساخته می شود

فیلم 5 فرمانده شاخص البرز در دفاع مقدس ساخته می شود