مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-23سياسي

کاهش ترافیک با احداث زیرگذر ماهان-آزادی/ ضرورت ایجاد دسترسی مناسب


عضو شورای شهر کرج با اشاره به کاهش ترافیک با احداث زیرگذر ماهان-آزادی گفت: یکی از اولویت های مهم شورای ششم احداث پروژه های است که مشکل ترافیک کلان شهر کرج را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی ذبیحی با اشاره به اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح ماهان - آزادی به منظور کاهش ترافیک شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت، اظهار کرد: احداث این پروژه با هدف ایجاد ارتباط ترافیکی بلوار سربازان گمنام به بلوار ماهان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش بار ترافیک در محدوده رجایی شهر کرج و خیابان شهید بهشتی با اجرای این زیرگذر امکان پذیر می شود، گفت: مدیریت شهری برای احداث به موقع این پروژه تلاش کرده است.

عضو شورای شهر کرج در ادامه افزایش ضریب ایمنی تردد و ایجاد دسترسی مناسب شهروندان را ضروری خواند و گفت: یکی از اولویت های مهم شورای ششم احداث پروژه های است که مشکل ترافیک کلان شهر کرج را حل کند.

ذبیحی در بخش دیگری به رشد سفرهای درون شهری در کلان شهر پرجمعیت کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت شبکه های ارتباطی توسعه معابر امری اجتناب ناپذیر است.

وی همچنین تاکید کرد: کاهش تراکم ترافیک و روان شدن تردد از جمله اولویت های است که بنده و همکارانم در شورای ششم به دنبال تحقق آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ترافیک با احداث زیرگذر ماهان-آزادی/ ضرورت ایجاد دسترسی مناسب

کاهش ترافیک با احداث زیرگذر ماهان-آزادی/ ضرورت ایجاد دسترسی مناسب