مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-23دانش

تدوین برنامه مدیریت جامع برای 38 تالاب کشور/ معیشت دغدغه جوامع محلی پریشان


تدوین برنامه مدیریت جامع برای 38 تالاب کشور ، معیشت جوامع محلی پریشان، افت حداقل 50 سانتی آب های زیرزمینی بختگان ازجمله نکاتی است که در نشست کنشگری درتالاب های بختگان وپریشان مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون صبح دوشنبه در ابتدای نشست چالش ها و فرصت های کنشگری در تالاب های پریشان و بختگان که در کازرون برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های بالای محیط زیستی شهرستان کازرون و تأکید بر لزوم نقش آفرینی های علمی و تخصصی دانشگاهیان در کمک به حل مسائل این حوزه، گفت: دانشگاه سلمان فارسی کازرون با تکیه به ظرفیت های متعدد خود این آمادگی را دارد که در راستای اجرای سیاست های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت کمک به حل مسائل مختلف جامعه به ایفای نقش بپردازد.

غریب فاضل نیا ادامه داد: خوشبختانه این دانشگاه علاوه بر بهره مندی از اعضا هیئت علمی توانمند و ساختارهای متعددی که ایجاد شده است، از حضور و فعالیت دانشجویان مستعدی به ویژه در قالب کانون های فرهنگی و سایر تشکل های دانشجویی برخوردار است که نشان داده اند توانایی مطلوبی در طرح ریزی و اجرای طرح هایی حتی در سطوح ملی را نیز دارند.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای سه دوره طرح ملی گفتگوی تالاب های ایران، نشان دهنده این توانمندی است و تلاش کرده ایم روند برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه مدیریت جامع برای 38 تالاب کشور/ معیشت دغدغه جوامع محلی پریشان

تدوین برنامه مدیریت جامع برای 38 تالاب کشور/ معیشت دغدغه جوامع محلی پریشان