مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-23اجتماعي

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در 8 استان


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بعدازظهر برای برخی از نقاط از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی گاهی با گردوخاک پیش بینی می شود و احتمال ریزش تگرگ نیز وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روزهای 3 و 4 خرداد نیز در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر در ساعات بعدازظهر انتظار افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و تندباد را داریم، ادامه داد: پنجشنبه نیز در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، بارش باران رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را شاهد هستیم، افزود: از بعدازظهر امروز و طی فردا، شرایط برای شکل گیری توده گردوخاک در کشور عراق مهیاست که احتمال انتقال این توده به غرب، شمال غرب، جنوب غرب و بتدریج مرکز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز وجود دارد و این شرایط سبب ایجاد گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می شود.

نقشینه با اشاره به اینکه از فردا تا پنجشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و خلیج فارس، مواج و متلاطم است و تا آخر هفته شرق دریای عمان مواج می شود، در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در 8 استان

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در 8 استان