مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-23اجتماعي

ثبت 20 روز آلودگی در ایلام از ابتدای امسال تاکنون


معاونت نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 روز آلودگی که 8 آن روز بحرانی، 2 روز اضطرار و 10 روز هشدار بوده است که بیشترین آلودگی در تعداد و غلظت شهرستان مهران ثبت شده است.

- سارایی معاونت نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال گذشته 29 روز آلودگی هوا در استان به ثبت رسید که 19 روز هشدار، 5 روز اضطرار و 5 روز بحران بود.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 20 روز آلودگی که 8 آن روز بحرانی، 2 روز اضطرار و 10 روز هشدار بوده است که بیشترین آلودگی در تعداد و غلظت شهرستان مهران و تا 10000 میکروگرم در مترمکعب ثبت شده و در تمام 20 روز آلودگی شهرستان مهران تحت تاثیر قرار گرفته است.

معاونت نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: طبق مطالعات صورت گرفته توسط دستگاه های مربوطه منشأ آلودگی هایی که تا الان شناسایی شده و مهمترین منشأ در استان ایلام به ترتیب از شدت به کم شامل عراق، سوریه، اردن و عربستان بوده و همچنین منشأ داخلی 424 هزار هکتار اراضی مستعد تولید گرد و غبار در استان داریم که 140 هزار هکتار کانون بحرانی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 20 روز آلودگی در ایلام از ابتدای امسال تاکنون

ثبت 20 روز آلودگی در ایلام از ابتدای امسال تاکنون