مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-22سياسي

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها


وزیر بهداشت، از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه از آن به عنوان حسنه ماندگار یاد می کنند، به این اشاره دارد که در کنار قانون و تدابیر اجرایی که دستگاه های دولتی به آن می پردازند، به دو چیز نیاز داریم، یکی فرهنگسازی در فضای عمومی و دیگری فرهنگسازی در نظام بهداشتی.

وی افزود: در جلسات بعدی قرارگاه برنامه ای آماده می کنیم تا فرهنگسازی در نظام بهداشتی که تکلیف وزارت بهداشت است، تشریح شود.

در ادامه طباییان مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از تغییر تعهدات خدمات پزشکان و پیرا پزشکان برای مادران باردار و دارای فرزند زیر دو سال، کسر تعهدات قانونی خدمت پزشکان و پیرا پزشکان به ازای هر فرزند شش ماه، گذراندن تعهدات قانونی خدمات پزشکان و پیراپزشکان در محل سکونت خود برای مادران را بخشی از برنامه های معاونت آموزشی وزارت بهداشت در این خصوص بر شمرد.

وی با بیان اینکه در حوزه ترویج و آگاهی بخشی در خصوص جنبه های مثبت ازدواج و فرزندآوری و آثار منفی کاهش جمعیت، برنامه های عملیاتی متعددی در دست اجراست، گفت: فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان و کادر دانشگاه ها، تدوین شیوه نامه انجام فعالیت های آموزشی مربوط با ذکر برنامه های راهبردی و وظایف معاونت های ذی ربط در دست اقدام بوده و در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها