مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-22ورزشي

محرومیت داوران ایرانی از مسابقات آسیایی به دلیل نداشتن مدرک VAR


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی زیر 23 سال فوتبال آسیا از 11 خرداد در کشور ازبکستان و با حضور تیم ملی امید ایران برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با تیم های قطر، - نداشتن لایسنس VAR باعث شده برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و همچنین مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، ابلاغیه ای برای داوران فعال در لیگ ایران نیاید و آن ها از تلویزیون سوت زدن دیگر داوران آسیایی را در این مسابقات نظاره گر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی زیر 23 سال فوتبال آسیا از 11 خرداد در کشور ازبکستان و با حضور تیم ملی امید ایران برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با تیم های قطر، ازبکستان و ترکمنستان هم گروه است.

بر خلاف تیم ملی فوتبال ایران که در این مسابقات شرکت می کند، داوران ایرانی از حضور در این مسابقات محروم شده اند؛ البته محرومیتی که از جریمه ای نشات نمی گیرد و تنها دلیل اصلی آن نداشتن مدرک VAR توسط داوران ایرانی است.

اتفاقی که جدید نیست و حتی مسئولان داوری و فدراسیون فوتبال ایران نیز برای حفظ آبرو چه در قاره و چه در جهان قدمی برای پیشبرد آن برنداشته اند.

قصه VAR گویا برای کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تکراری شده است و دیگر تلاشی برای آمدن آن به چرخه داوری کشور نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت داوران ایرانی از مسابقات آسیایی به دلیل نداشتن مدرک VAR

محرومیت داوران ایرانی از مسابقات آسیایی به دلیل نداشتن مدرک VAR