مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-22ورزشي

افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از قطر در دانشگاه تهران


پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از کشور قطر را با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر اجرا می کند.

- به نقل از دانشگاه تهران، احسان محمدی، مشاور امور بین الملل رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، در راستای اجرای برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از کشور قطر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار در ارتباط با راه های توسعه مناسبات علمی دانشگاهی فرهنگی با محوریت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در حوزه دانش، علم و فناوری، انتقال تجربیات، برنامه های مشترک علمی دانشگاهی، جذب دانشجو، برنامه های مرتبط با ایرانیان مقیم در قطر و تلاش برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در ارتباط با جام جهانی فوتبال 2022، بحث و تبادل نظر شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و قطر، نسبت به ارتقای سطح همکاری های علمی دانشگاهی ابراز امیدواری کرده و آمادگی کامل سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر را در حمایت از گسترش این همکاری ها اعلام کرد.

مشاور امور بین الملل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیز توسعه همکاری های بین المللی را از اولویت های اصلی دانشگاه تهران برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از قطر در دانشگاه تهران

افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از قطر در دانشگاه تهران