موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-21بين الملل

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس نقض حقوق بین الملل است


یک مسئول مغربی گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی علیه امکان مقدس اسلامی و مسیحی در بیت المقدس نقض آشکار حقوق بین الملل و بشردوستانه است.

- به نقل از خبرگزاری آناتولی، النعم میاره رییس مجلس مشاوران مراکش در سخنرانی خود در سی و سومین کنگره فوق العاده اتحادیه پارلمان عرب در قاهره پایتخت مصر عنوان کرد: تجاوز آشکار اسراییل به مقدسات اسلامی و مسیحی نقض آشکار حقوق بین الملل و بشردوستانه و اقدامی خطرناک است.

وی افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی علیه بیت المقدس و شهروندان آن، نقض آشکار و مداوم قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است که هر گونه اقدامات و تعرضات نظامیان صهیونیست در قدس شریف را مردود می داند.

اخیراً اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک نشیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی تشدید یافته است و آنها در سایه حمایت و حفاظت نظامیان به صورت مداوم به مسجد الاقصی یورش می برند.

این اظهارات رییس مجلس مشاوران کشور مغرب در حالی مطرح می شود که این کشور از سال 2020 روابط خود با رژیم صهیونیستی را از سر گرفته است و در کنار آن برخی دیگر از کشورهای عربی از جمله امارات، بحرین و سودان نیز به عادی سازی روابط با تل آویو روی آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس نقض حقوق بین الملل است

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس نقض حقوق بین الملل است