مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-21دانش

هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات برگزار می شود


هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات (ICT Challenge 7) در تاریخ 23 و 24 تیرماه 1401 توسط گروه ICT دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

- هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات (ICT Challenge 7) در تاریخ 23 و 24 تیرماه 1401 توسط گروه ICT دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات کشور با عنوان ICT Challenge7 توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف و با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف 23 و 24 تیر ماه سال 1401 به صورت حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

این رویداد که با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر طرفدار و کاربردی برگزار می شود، مجموعه مسابقاتی در راستای شناسایی برنامه نویسان مستعد، جویای تجربه و کار و تیم های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و اتصال آنها به بازار کار است.

متقاضیان بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … می توانند در این رویداد شرکت کنند و توانایی های خود را در حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات برگزار می شود

هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات برگزار می شود