مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-21سياسي

گردهمایی دختران هیئات دانشجویی دانشگاه های کشور در مشهد


نخستین گردهمایی دختران هیئات دانشجویی کشور با عنوان «نورالهدی» و محوریت جهاد تبیین به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نخستین گردهمایی دختران هیئات دانشجویی کشور با عنوان نورالهدی و محوریت جهاد تبیین به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

در قالب این گردهمایی، بانوان مسئول هیئت های مذهبی دانشگاه های کشور طی دوره ای سه روزه در مجتمع امام رضا(ع)، به هم اندیشی و هم افزایی پیرامون شبکه مسائل هیئت و نحوه تحقق شعار جهاد تبیین پرداختند.

* هیئت های دانشجویی برنامه ساز و مطالبه گر باشند حجت الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها، در آیین افتتاحیه این گردهمایی، پیرامون الزامات بایسته های کار تشکیلاتی به ایراد سخن پرداخت.

وی در این رابطه، ضمن تشریح مأموریت مورد اشاره رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر لزوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی توسط جامعه و خصوصا جوانان دانشجو، ابعاد و شاکله این موارد را در قالب گفتمان تبیین کرد.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه ما در استفاده نکردن از ظرفیت های داخلی، رتبه اول را داریم، تأکید کرد: اصولا همه مشکلات کشور راه حل دارد اما حل آن ها نیازمند کار تشکیلاتی قوی و برنامه سازی و مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی دختران هیئات دانشجویی دانشگاه های کشور در مشهد

گردهمایی دختران هیئات دانشجویی دانشگاه های کشور در مشهد