مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-21سياسي

مهم ترین مؤلفه قدرت ارتش ایمان و اعتقاد کارکنان است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مهم ترین مؤلفه قدرت ارتش، ایمان و اعتقاد درونی کارکنان است و این باورمندی و اعتقاد است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، - منجر به شه به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش هوانیروز ارتش در اصفهان بازدید کرد و در ادامه در مراسمی در جمع خلبانان، کارکنان فنی و دانشجویان این پایگاه سخنرانی کرد.

وی در این جلسه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، مؤلفه های مهم و مؤثر در خلق این حماسه را تشریح کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با مورد توجه قرار دادن اصول قانون اساسی درباره وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر و شایستگی ارتش در این است که در هر شرایطی، آماده دفاع همه جانبه از حریم ایران اسلامی باشد و هرگز غافلگیر نشود.

وی با ذکر مثال هایی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام اظهار داشت: مهم ترین مؤلفه قدرت ارتش، قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش است و این باورمندی و اعتقاد است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، منجر به شهادت و حماسه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مؤلفه قدرت ارتش ایمان و اعتقاد کارکنان است

مهم ترین مؤلفه قدرت ارتش ایمان و اعتقاد کارکنان است