مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-21سياسي

برگزاری مراسم مربوط به شهدا در جامعه نهادینه شود


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری مراسم و آیین های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در بین آحاد مختلف جامعه نهادینه شود.

- ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهدای روحانی در اردبیل با بیان اینکه داشته هایمان را مدیون خون پاک شهیدان والامقامی هستیم، اظهار کرد: باید برگزاری مراسم های مربوط به شهدای والامقام به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: شهدا با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و بزرگمردی را در جامعه به همگان آموختند و از هیچ فداکاری و تلاشی در این زمینه دریغ نکردند که این موضوع بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: نباید از هیچ تلاشی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دریغ شود چرا که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

سردار محمدی به آمار بالای تعداد شهدای روحانی و طلبه در مقایسه با سایر صنوف و اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیت در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب پیشگام بوده اند و توانسته اند در عرصه هایی همچون دفاع مقدس، امدادرسانی و سیل و زلزله همیشه جزو پیشگامان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم مربوط به شهدا در جامعه نهادینه شود

برگزاری مراسم مربوط به شهدا در جامعه نهادینه شود