مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-21سياسي

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات را خودمان تولید می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره نخبگان در پادگان صفر یک ارتش با بیان اینکه این دوران فرصتی برای خدمت است و نخبگان به عنوان سرمایه های نظام با برخورداری از دانش و مهارت می .

- جانشین فرمانده کل ارتش استفاده از نخبگان را ضرورت جدی برای نیرو های مسلح برشمرد و گفت: در این خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران اهتمام جدی به استفاده از این نیرو ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره نخبگان در پادگان صفر یک ارتش با بیان اینکه این دوران فرصتی برای خدمت است و نخبگان به عنوان سرمایه های نظام با برخورداری از دانش و مهارت می توانند اثرات بسیار زیادی بر جامعه بگذارند، افزود: امروز آگاهی، دانش و دانسته ها برای انسان ها در کنار سایر مولفه های تولید قدرت می کند.

وی با بیان اینکه قدرت ملی و منطقه ای می تواند اراده یک ملت را به دیگران تحمیل کند، گفت: کسب علم، آموزش و تشخیص نیاز مردم لازمه نخبگی است و در این بین نخبگان ما جایگاه ویژه ای دارند.

امیر دادرس با تاکید بر ضرورت علم آموزی در مسیر درست آن و به کارگیری دانش در راه صحیح، افزود: امروز کشور های زورگو با قدرت نظامی و اقتصادی خود هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات را خودمان تولید می کنیم

اهتمام ارتش در بکارگیری نخبگان/ تجهیزات را خودمان تولید می کنیم