موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-21سياسي

تولید نانوداروی نجات بخش توسط متخصصان ایرانی/یک قرص به جای چندین قرص


گرووه استان ها- سهیلا محمدی، برای دیدار و گفت وگو با یکی از برترین های رشته فناوری آنهم در حوزه نانودارو از چند وقت پیش هماهنگ کرده بودم که بالاخره زمان آن رسید، راه افتاده بودیم که متوجه شدیم در مورد محل دیدار اشتباه کرده ایم و باید مسیر را 180 درجه تغییر دهیم.

وقتی رسیدیم با یک پرس و جوی ساده متوجه محل حضور میزبان شدیم از پله ها بالا رفته با شنیدن صدایی آشنا، جلوی یکی از درها ایستاده و در زدیم.

در را که باز کرد با مهربانی ما را به دفتر کارش راهنمایی کرد بعد از مدت کوتاهی انتظار و راستش دید زدن اتاق، به محض ورود، با توجه به سابقه معاونت در غذا و داروی دانشگاه مرا شناخت.

باورش سخت است ولی یکی از اساتید برتر حوزه نانودارو در محلی دور از محیط کار خود و در میان انبوهی از سر و صدا مشغول کار با همکاران نخبه است.

هم صحبت که شدیم متوجه دلیل این حضور شدم فعالیت شرکتی که با هزار امید و آرزو راه اندازی شده و در حال حاضر متوقف شده است.

متولد 1348 در اردبیل است و داماد زنجانی ها و بنا به گفته خودش از سال 1379 بر روی فناوری ها فعالیت کرده، دکترای عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ و موفق به اخذ دو فوق دکترا از کشور کانادا شده و سابقه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان را در سابقه کاری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نانوداروی نجات بخش توسط متخصصان ایرانی/یک قرص به جای چندین قرص

تولید نانوداروی نجات بخش توسط متخصصان ایرانی/یک قرص به جای چندین قرص