مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-21سياسي

ایجاد سیر تربیتی منسجم برای بازگشت معتادان متجاهر به جامعه


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران گفت: سیر تربیتی منسجم برای بازگشت معتادان متجاهر به خانواده و جامعه ایجاد شده است.

- ، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مراکز سامان دهی معتادان متجاهر با اشاره به وضعیت تهران اظهار کرد: در سطح تهران شاهد آسیب های اجتماعی هستیم و در سال های اخیر تعداد معتادان متجاهر افزایش چشمگیری داشته است و در گذشته فضایی وجود داشت که برای معتادان متجاهر نباید پولی خرج کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های متولی بسیاری برای ساماندهی معتادان متجاهر وجود دارد اما دستگاه هایی که وظیفه ساماندهی معتادان متجاهر را برعهده داشته اند در کنار یکدیگر قرار نگرفته بودند.

احمدی صدر گفت: هریک از این دستگاه ها وظایفی را برعهده دارند و عدم هم افزایی نهادها منجر به افزایش تعداد معتادان متجاهر تهران شد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه به کمک شهرداری این نهادها کنار یکدیگر قرار گرفتند گفت: در بستر یک قرارگاه فاصله میان دستگاه ها کاسته شد و به دنبال آن 280 مصوبه ایجاد و 83 درصد آنها اجرایی شد، این مصوبه ها در حالی اجرا شدند که در گذشته برای اجرای آنها بیش از 6 ماه زمان لازم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سیر تربیتی منسجم برای بازگشت معتادان متجاهر به جامعه

ایجاد سیر تربیتی منسجم برای بازگشت معتادان متجاهر به جامعه