مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-21دانش

جشنواره حرکت؛ پیشران تحقق عنوان سال


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: جشنواره حرکت، دانشجویان را با مجموعه های کارآفرین و دانش بنیان پیوند می زند و می تواند پیشران تحقق عنوان سال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم صبح امروز در نشست خبری جشنواره حرکت گفت: فردا یکشنبه جشنواره حرکت برگزار می شود، این جشنواره یکی از رویدادهای بزرگ معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است که در چند سال شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و طبیعتا ما از اینکه در خدمت دانشجویان، برگزیدگان و انجمن های علمی باشیم محروم بودیم اما امسال به لطف خدا و با کمک همه همکارانم در وزارتخانه و عزیزان دانشگاه تهران بخصوص معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، توفیق یار شد که این جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی افزود: مدت زمان کمی برای هماهنگی های لازم داشتیم ولی با وجود تمام مشکلات این کار انجام شد و امیدواریم جشنواره کم مشکلی داشته باشیم، همکاران ما تمام تلاش خود را انجام دادند تا کمترین مشکل را داشته باشیم.

کلانتری گفت: کرونا این مساله را آموزش داد که از این به بعد بتوانیم به صورت دوگانه هم به صورت مجازی هم حضوری فعالیت کنیم و از ظرفیت های فضای مجازی هم استفاده کنیم معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم اظهار داشت: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره حرکت؛ پیشران تحقق عنوان سال

جشنواره حرکت؛ پیشران تحقق عنوان سال