مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-21پزشكي

تداوم وضعیت زرد و آبی کرونا در استان اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، همه شهرستان های استان اردبیل همچنان در وضعیت زرد و آبی کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: براساس آخرین وضعیت و رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، همه شهرستان های استان اردبیل همچنان در وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و آبی (عادی) کرونا قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون شهرستان های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: با بستری 2 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 11 بیمار رسید و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

محمدیان ادامه داد: در حال حاضر 7 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و همچنین خوشبختانه یک بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی، ترخیص شد.

وی با اشاره به تزریق 2 میلیون و 226 هزار و 260 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، گفت: از این تعداد، 968 هزار و 405 دُز مربوط به مرحله اول، 856 هزار و 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت زرد و آبی کرونا در استان اردبیل

تداوم وضعیت زرد و آبی کرونا در استان اردبیل