مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-20اقتصادي

11 هزار کنتور برق در زنجان هوشمندسازی شده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از هوشمندسازی حدود 11 هزار کنتور برق مشترکان صنعتی، کشاورزی، عمومی و خانگی در استان خبر داد.

- پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هوشمندسازی کنتورهای برق مشترکان می توان گام بزرگی در مدیریت بار شبکه برداشت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه با اجرای این طرح علاوه بر کاهش چشمگیر تلفات شبکه توزیع برق، بار شبکه را نیز هوشمند کنترل کرد، اضافه کرد پیک سایی و کاهش زمان و تعداد خاموشی های مشترکین از مزایای هوشمندسازی شبکه برق است.

وی افزود: با جایگزینی کنتورهای هوشمند، مشترکان می توانند در هر لحظه، کارکرد کنتور خود را بررسی و از آن اطلاع پیدا کرده و مصرف برق را بر اساس الگوی اعلام شده از سوی توانیر، مدیریت و کنترل کنند.

جوادی با بیان اینکه تداد کنتورهای هوشمند استان تاکنون به 10 هزار و 764 دستگاه رسیده است، اضافه کرد: از این تعداد 397 کنتور هوشمند طرح فهام ولتاژ اولیه، 5 هزار و 90 کنتور هوشمند طرح فهام دیماندی ثانویه غیرمستقیم و4 هزار و 670 کنتور هوشمند طرح فهام دیماندی ثانویه مستقیم و 397 کنتور هوشمند تک فاز در استان زنجان به بهره برداری رسیده و همچنین سکسیونرهای کنترل از راه دور فعال استان نیز 210 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار کنتور برق در زنجان هوشمندسازی شده است

11 هزار کنتور برق در زنجان هوشمندسازی شده است