مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-20اقتصادي

خانه کشتی پلدشت افتتاح شد


خانه کشتی شهرستان پلدشت با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح شد.

- ، ساخت این خانه کشتی از 2 سال گذشته از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو شروع و نیمه تمام مانده بود که پس از تحویل گرفتن از پیمانکار توسط خود سازمان تکمیل شده است.

این خانه کشتی در مساحتی دارای زیر بنای 823 مترمربع و گنجایش تشک در ابعاد 12*12 را دار و شامل سالن، تأسیسات و سرویس های بهداشتی و حمام بنا شده و برای احداث آن بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

پلدشت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر می رسد، 430 ورزشکار پلدشتی با داشتن کارت بیمه ورزشی، در قالب 18 هیأت ساماندهی شده اند که از این تعداد 100 ورزشکار در رشته کشتی فعالیت دارند.

کشتی گیران پلدشتی در سال گذشته در رده سنی نونهالان و نوجوانان 2 مقام برتر کسب کردند و در 2 سال گذشته نیز یک نفر از ورزشکاران کشتی به تیم ملی دعوت شده بود.

سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عصر جمعه به شهرستان پلدشت سفر کرد و با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد سپس با خانواده شهید ابراهیم جبراییلی نیز دیدار و خانه کشتی این شهر را نیز افتتاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی پلدشت افتتاح شد

خانه کشتی پلدشت افتتاح شد