مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-20اجتماعي

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر درگچساران برگزار شد+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ باقر پسنده در خصوص این رزمایش اظهار کرد:این رزمایش با حضور پنج گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث ، بلایای طبیعی و درگیری ها ی احتمالی اجرا شد.

 وی افزود:آموزش و اجرای عملیات های تأخیری، پدافندغیرعامل، امداد و نجات، راهپیمایی تاکتیکی ، کنترل معابر وصولی کوی وبرزن ، کمین و ضد کمین، تورهای ایست و بازرسی و دفاع از مراکز حساس از دیگربرنامه های پیش بینی شده در این رزمایش بود.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:در این رزمایش نیز عملیات دفاع از کوی و برزن،ایست و بازرسی ،سازماندهی ،ستون کشی،همچنین تاکتیک های عملیاتی کمین و ضد کمین، عملیات ضد هلی برن، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم توسط بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه گچساران انجام شد.

پسنده ادامه داد:حفظ انسجام گردان های بسیج ، انجام عملیات تاکتیک های آموزشی، ارتقای آمادگی های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر درگچساران برگزار شد+تصاویر

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر درگچساران برگزار شد+تصاویر