مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-20اجتماعي

قرعه کشی برای عملیاتی که می خواست خرمشهر را مردانه پس بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین بخش از روایت ظفر درباره عملیات بیت المقدس به روایت سردار مرتضی قربانی اختصاص دارد که خواندنی است: - سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در کتاب تاریخ شفاهی خود با عنوان در مسیر پیروزی درباره عملیات بیت المقدس خاطراتی را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین بخش از روایت ظفر درباره عملیات بیت المقدس به روایت سردار مرتضی قربانی اختصاص دارد که خواندنی است: * طراحی مرحله چهارم عملیات بیت المقدس سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در کتاب تاریخ شفاهی خود با عنوان در مسیر پیروزی درباره عملیات بیت المقدس می گوید: برای اجرای مرحله چهارم دوباره همه فرماندهان قرارگاه های فتح و نصر در مقر کنار جاده آسفالت جلسه تشکیل دادند و با هم صحبت کردند.

آنجا مطرح شد که 2 تیپ تحت امر قرارگاه فتح وارد خرمشهر شوند و یک تیپ آن هم به شلمچه مأمور شود؛ یعنی تیپ 14 امام حسین و تیپ 8 نجف وارد شهر شوند و ما هم تحت امر قرارگاه نصر در گوشه شلمچه عمل کنیم.

من، حسین خرازی و احمد کاظمی، چون فرمانده سه یگان اصفهان بودیم و کادر ها و نیروهایمان بیشتر اصفهانی بودند، همانجا با هم مشورت کردیم، چون داشتند یگان های ما را که در مراحل قبلی با قدرت عمل کرده بودیم و در تأمین اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی برای عملیاتی که می خواست خرمشهر را مردانه پس بگیرد

قرعه کشی برای عملیاتی که می خواست خرمشهر را مردانه پس بگیرد