مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-20سياسي

برخورد با مفسدان اقتصادی سختگیرانه باشد/ محتکران را به مردم معرفی کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه از هوشمندی مردم عزیز در شرایط فعلی باید تشکر کرد اظهار کرد: دشمن تلاش های بسیاری برای ایجاد آشوب در کشور داشت اما هوشمندی مردم و همراهی آنها ستودنی است، چون آنها به خوبی می دانند که دشمن به دنبال دلسوزی برای کشور و حل مشکلات نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد به هم ریختن آرامش کشور است که فراخوان برای آشوب می دهد افزود: اگر این افراد می خواستند کمک کنند برای تحریم کشور به ویژه تحریم دارویی برنامه ریزی نمی کردند و یا دنبال نامه نوشتن و رفتن از این کشور به آن کشور با هدف ترغیب دیگران برای تحریم ما، نبودند.

  امام جمعه همدان در ادامه سخنانش با اشاره به همراهی مردم با مسئولان برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها تصریح کرد: امروز نوبت دولتمردان و مسئولان است تا قدردان مردم باشند و مشکلات آنها را پیگیری و حل کنند.

وی  با اشاره به اینکه دولت مردمی از مشکلات مردم کامش تلخ می شود ادامه داد: دولت مردمی یعنی اینکه در کنار مردم مشکلات را می بیند و می داند یک بازنشسته، یک کارگر یا یک جوان چطور با شرایط اجاره خانه زندگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مفسدان اقتصادی سختگیرانه باشد/ محتکران را به مردم معرفی کنید

برخورد با مفسدان اقتصادی سختگیرانه باشد/ محتکران را به مردم معرفی کنید