مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-20سياسي

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید


دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ امام جمعه مشهد گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و استان خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه ها کامل و بی نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.

سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان 35 نانوایی، فقط 3 نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال 98، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آنها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردند و بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه ها کامل و بی نقص بود و این امر قابل قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید