مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-20سياسي

معاون رییس جمهور: اعتبار لازم برای اتمام پروژه های ناتمام «خوی» اختصاص می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور صبح امروز اظهار کرد: شهرستان خوی شهر شهیدان شهر علما، مفاخر، مشاهیر و بزرگان است و مردم این شهر در حوزه های کشاورزی صنعت و حوزه های مختلف فعال هستند.

وی با اشاره به بازدید از چند پروژه در شهرستان خوی گفت: با توجه به سفر به خوی امید است مصوبات خوبی در هیأت دولت در نظر گرفته و در این راستا با پیگیری جدی مسؤولان پروژه های ناتمام مخارن آب، و بیمارستان خوی به اتمام برسد.

معاون رییس جمهور با اشاره به شخصیت برجسته شمس تبریزی بیان کرد:در حوزه فرهنگ باید توجه ویژه ای به مفاخر داشت و در این راستا کشورهای همسایه با ارج نهادن به بزرگان موجب جذب جهانگردان به کشورشان شده اند.

حسینی در خصوص شخصیت شمس تبریزی یادآور شد: شخصیت بزرگی مانند  شمس که مورد توجه مولوی بوده باید بیش از حد مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص مشکلات آب اذعان کرد: استان های زیادی در کشور در خصوص آب دچار مشکل هستند و خوشبختانه شهرستان خوی از منابع خوبی برخوردار و برای تامین و انتقال آب و ایجاد سد نیاز به تخصیص اعتبار است تا مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود.

خاطرنشان می شود محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور همزمان با بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور و دولت مردمی به استان آذربایجان غربی وارد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: اعتبار لازم برای اتمام پروژه های ناتمام «خوی» اختصاص می یابد

معاون رییس جمهور: اعتبار لازم برای اتمام پروژه های ناتمام «خوی» اختصاص می یابد