مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-19سياسي

ایرانیان داخل و خارج کشور باید در رونق اقتصادی نقش ایفا کنند


هر ایرانی که در خارج یا داخل مرزهای کشور زندگی می کند باید نقش خود را در شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کند و هر قطره در رونق اقتصادی کشور موثر خواهد بود.

- ، محسن رضایی که به صورت ویدئو کنفرانس پنجشنبه شب در اولین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری شهر شیراز حضور یافته بود، پیرامون اهمیت سرمایه گذاری اظهار داشت: نتایج این نشست ها به قوه مجریه ارائه شود و دولت از دستاوردهای این همایش های تخصصی بهره خواهد برد.

وی در ادامه با مرور خاطراتی از جنگ تحمیلی بیان کرد: امام راحل دفاع مقدس را اولویت کشور در دهه 60 می دانستند و رهبر معظم انقلاب مسائل اقتصادی را در شرایط فعلی از مهمترین مسائل کشور ارزیابی می کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهوری عنوان کرد: هر ایرانی که در خارج یا داخل مرزهای کشور زندگی می کند باید نقش خود را در شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کند و هر قطره در رونق اقتصادی کشور مؤثر خواهد بود.

رضایی با تاکید بر این که اقتصاد ملی متأثر از اقتصاد شهری است، اظهار داشت: در نظام سرمایه گذاری بازار بر دولت مقدم است و در جوامع غربی که پیرو این تفکر اقتصادی هستند، پیشرفت اقتصادی تدریجی اتفاق می افتد، البته در بعضی از کشورهای آسیای شرقی دولت بر بازار مقدم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان داخل و خارج کشور باید در رونق اقتصادی نقش ایفا کنند

ایرانیان داخل و خارج کشور باید در رونق اقتصادی نقش ایفا کنند