مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-05-19سياسي

توقف معدن کاری در شاهوار برای همیشه مطالبه مردم شاهرود


دبیر تشکل های زیست محیطی استان سمنان با بیان اینکه خواست مردم شاهرود ریشه کنی معدن کاران از شاهوار است، گفت: مردم از استاندار تقاضا دارند تا این معدن کاری را برای همیشه تعطیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسین ولیان غروب پنج شنبه در گردهمایی تشکل های محیط زیستی منتخب جایزه مهرگان دوره چهاردهم و پانزدهم به میزبانی سالن آمفی تئاتر روباز به میزبانی یکی از مجموعه های گردشگری شاهرود ضمن بیان اینکه در شرایطی به سر می بریم تلاش کنشگران زیست محیطی از جانب نهادهای رسمی نه تنها رسمی دیده نمی شود بلکه هر از گاه موجب اذیت آزار می شود، ابراز داشت: در چنین شرایطی نهاد مدنی مستقل به نام مهرگان، متشکل از اساتید پیشرو کشور تشکل ها را مورد ارزیابی قرار می دهد کار سترگ و با ارزشی است.

وی با بیان اینکه نزدیک دو دهه فعالیت را پشت سر گذاشتیم و خبری از جشنواره مهرگان نداشتیم، افزود: امروز به خود می بالیم که تلاش های فرزندان و مردم شاهرود به چشم بزرگان محیط زیست دیده شده، احساس می کنیم این تلاش های صادقانه دستاوردها خوبی نیز داشته است.

نقطه عطف بزرگ این فعال زیست محیطی با بیان اینکه امیدواریم مهرگان بهانه ای شود تا تشکل ها همدیگر را بهتر بشناسند، ابراز داشت: این می تواند به نقطه عطفی تبدیل شود تا این تشکل ها در جاهای حساس دست یکدیگر را بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف معدن کاری در شاهوار برای همیشه مطالبه مردم شاهرود

توقف معدن کاری در شاهوار برای همیشه مطالبه مردم شاهرود