مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:472022-05-19سياسي

بیداری محیط زیستی در مردم شکوفا شده است/ «آگاهی» ویژگی نسل امروز


کارشناس و فعال محیط زیست با بیان اینکه بیداری محیط زیستی در مردم شکوفا شد است، گفت: این نشان از یک بلوغ در مردم ایران اسلامی دارد که اهمیت محیط زیست را درک می کنند.

- ، محمد درویش غروب پنج شنبه در گردهمایی تشکل های محیط زیستی منتخب جایزه مهرگان دوره چهاردهم و پانزدهم به میزبانی سالن آمفی تئاتر روباز.

یکی از مجموعه های گردشگری شاهرود ضمن بیان اینکه اکولوژیست ها به این باور رسیدند در زیست سالاری و بیوکراسی جامعه ای توسعه یافته تر است که برای همه جانوران حرکت حیات قائل باشد، ابراز داشت: این مهم با ریشه کنی فقر و اینکه افراد از غم نان فارغ شوند محقق می شود.

وی افزود: شیخ ابوالحسن خرقانی زاده شاهرود سال ها قبل این موضوع را مطرح کرد و باید افتخار کرد که این مفهوم عمیق بیوکراسی در اشعار شاعران بزرگی چون فردوسی وجود دارد و باید نشان دهیم شایسته این صفات هستیم.

کارشناس و فعال محیط زیست با بیان اینکه وقتی از این فرهنگ بلند می شوم رسالت بزرگی داریم، ابراز داشت: اگر این فرهنگ را به درستی به فرزندان خود انتقال دهیم آنها وطن را ترک نمی کنند و در آسمان کشور می درخشند و برای آن می جنگند حتی اگر ستاره خود را از دست دهند.

درویش با بیان اینکه روزگار طبیعت ایران طی سال های اخیر نه تنها بهتر نشد بلکه بدتر شد ولی آن چیزی که ما را وادار به تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری محیط زیستی در مردم شکوفا شده است/ «آگاهی» ویژگی نسل امروز

بیداری محیط زیستی در مردم شکوفا شده است/ «آگاهی» ویژگی نسل امروز