مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:472022-05-19اجتماعي

مردم شاهرود جلوی تجاوز به محیط زیست را خواهند گرفت


فعال محیط زیست با بیان اینکه آحاد ملت ایران اسلامی علاقه مند به محیط زیست این مرز و بوم هستند، گفت: مردم شاهرود با تکیه بر همین باور، - ، اسماعیل کهرم شامگاه پنج شنبه در گردهمایی تشکل های محیط زیستی منتخب جایزه مهرگان دوره چهاردهم و پانزدهم به میزبانی سالن آمفی تئاتر روباز یکی از مجموعه های گردشگری شاهرود ضمن گرامی داشت نام و یاد اسکندر فیروز از فعالان محیط زیست کشورمان، تاکید کرد: وی از پیش ما رفت ولی کارهای او ماندگار است.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست یکی از یادگارهای او به شمار می رود و 25 سال که صدای آن طنین انداز است ولی میدانیم که این صدای یک نفر کافی نیست.

این بوم شناس با بیان اینکه جایزه مستقل مهرگان با افکار و توانایی یک نفر ایجاد شد، افزود: راه اندازی جایزه مهرگان طی سال های اخیر نشان داد که یک دست صدا دارد.

کهرم با بیان اینکه وقتی هم آوایی نیاز است، اعضای سمن ها به درخواست پاسخ می دهند که نشان می دهد یک ملتی علاقه مند به محیط زیست این مرز و بوم هستند، ابراز داشت: مردم شاهرود می توانند با تکیه بر همین باور شاهوار و جنگل ابر را نگه خواهند داشت و جلوی تجاوز به محیط زیست را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه جنگل ابر شاهرود در دنیا بی نظیر است، تصریح کرد: در ایران حداقل دو نوع از این جنگل ها وجود دارد که کوه های ارسباران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شاهرود جلوی تجاوز به محیط زیست را خواهند گرفت

مردم شاهرود جلوی تجاوز به محیط زیست را خواهند گرفت